Doorgaan naar hoofdcontent

De draad weer opgepikt

Daar zijn we weer. Het bloggen zit me nog niet 100% in het lijf, maar het is wel fijn hier weer iets neer te schrijven en te delen. 
In die enkele maanden stilzwijgen heb ik zelf natuurlijk niet stil gezeten. :-)

In de eerste maanden van het jaar heb ik me voornamelijk toegelegd op wat borduur werk. Mijn nieuwe machine wat uit proberen. 
Deze was een klein cadeautje voor een goede vriend van mijn zus. 
Geboorte geschenkje voor een collega, Welkom kleine CAS

Extra cadeautje voor een deel van een tweeling, welkom Leander en Loïc!


Daarna en dan maken we een reuze sprong naar 1/06 want dan stond het eerste naaiweekend op het programma. Les Lisettes ging vreemd. Heel erg vreemd was het niet voor mij, ik was op amper 5km van mijn deur :-) Maar toch er even tussen uit met mijn beste vriendin. 
Uiteindelijk geraakten daar eindelijk heel wat projectjes af die klaar lagen en ontstonden er nieuwe ideetjes die resulteerden in een super resultaat. De kindjes kregen er weer een aantal leuke stuk bij, hieronder enkele exemplaren. 
PATROON: verlengde BOI met korte mouwen (Boek I Love Sweaters)
STOF: Tricot, MODECOUPON

PATROON: TRIKO (Boek I Love Sweaters)
STOF: Tricot, had ik al een tijdje liggen, winkeltje jammer genoeg gestopt

PATROON: CANDY DRESS LMV
STOF: Tricot, MODECOUPON

PATROON: BOI SWEATER (Boek I Love Sweaters)
STOF: Sweater, ook van het bewuste winkeltje in Lokeren. 

De laatste dagen heb ik enkele kleinigheden in elkaar gebokst om de kids summerproof te maken
Twee vrolijke zomerhoedjes :-)


Nu maak ik mij op voor een heus project dat klaar moet tegen 01/09. De nieuwe boekentassen voor de kroost. Dit jaar heb ik gekozen voor het Mix n' Match patroon van Mind The Wale. Ik ben benieuwd en hoop jullie hier binnenkort de vorderingen te kunnen tonen :-)

Liefs, Katrien 




Reacties

Populaire posts van deze blog

Boekentas dochter

Met enige (grote) vertraging kunnen jullie hier do foto's vinden van de boekentas die ik gemaakt heb voor mijn dochter. Het was een leuk projectje waar ik echt mijn tijd heb kunnen in steken en hij was ruim op tijd klaar. Helemaal onderaan deze blog kunnen jullie nog de bijpassende pennezak vinden. Zelfde stof, eigen getekend patroontje. PATROON BOEKENTAS: MIND THE WHALE - MIX N' MATCH BOEKENTAS STOF: IKEA (gekozen door de dochter) MERCERIE: HUIS NICOLE - 9240 ZELE ( https://www.huisnicole.be/ ) WE KUNNEN BEGINNEN :-) Alles met de pers verstevigd met DECOUVIL ASSEMBLAGE RESULTAAT VOORKANT RESULTAAT BINNENKANT RESULTAAT ACHTERKANT pennenzakje detail pennenzak