Doorgaan naar hoofdcontent

Aftellen naar 2018

Het is zover, binnen een paar uur sluit 2017 de deuren. Het is een jaar met vele ups en downs geweest. In mei verloor ik na een zware strijd een van de belangrijkste mannen uit mijn leven aan kanker. Mijn liefste parrain Christian, 61jaar... Daar kan je alleen maar stil van worden.

Kort nadien begon ik aan een nieuwe professionele uitdaging als vaste credit controller en liet ik het leven als consultant finance achter me. Een hele juiste keuze zo blijkt 6 maand later.

Na vaak ziek geweest te zijn, wat voor de nodige ellende heeft gezorgd kreeg ik begin december al vervroegd "mijne nieuwjaar". Een prachtige nieuwe machine van Brother, de Innovis M280D om zowel te naaien als te borduren. GEWELDIG vind ik ze :-)


En zo heeft ze vandaag op de laatste dan van het jaar nog wat overuren moeten draaien. Gisteren vond de dochter het zo jammer dat ze dit jaar geen nieuw kleedje had voor de feesten. Een stofje uit de kast gevist dat er al een tijdje lag en voila... op de valreep van 2017 klaar!

De Tulla uit LMV in maatje 122/128 en een bijpassende Aura bolero van Sofilantjes in maat 122.



Zo hebben we een stofje minder in de kast en een gelukkige dochter om het jaar goed te starten!

Ik wens jullie allemaal een spetterend oudjaar en een fantastisch gelukkig 2018 met veel inspiratie en vol leuke naai projectjes!!!

Liefs Katrien

Reacties

Populaire posts van deze blog

Boekentas dochter

Met enige (grote) vertraging kunnen jullie hier do foto's vinden van de boekentas die ik gemaakt heb voor mijn dochter. Het was een leuk projectje waar ik echt mijn tijd heb kunnen in steken en hij was ruim op tijd klaar. Helemaal onderaan deze blog kunnen jullie nog de bijpassende pennezak vinden. Zelfde stof, eigen getekend patroontje. PATROON BOEKENTAS: MIND THE WHALE - MIX N' MATCH BOEKENTAS STOF: IKEA (gekozen door de dochter) MERCERIE: HUIS NICOLE - 9240 ZELE ( https://www.huisnicole.be/ ) WE KUNNEN BEGINNEN :-) Alles met de pers verstevigd met DECOUVIL ASSEMBLAGE RESULTAAT VOORKANT RESULTAAT BINNENKANT RESULTAAT ACHTERKANT pennenzakje detail pennenzak