Doorgaan naar hoofdcontent

De eerste

Hier is ie dan, mijn allernieuwst speeltje en avontuur, mijn aller eerste online blog en bijhorende post. Na het zien van vele bloggen van al die andere blogmadammen kreeg ik ook de smaak te pakken en hier is ie dan.

Eindelijk zowaar zelf eentje gemaakt, een blog waar ik met veel liefde mijn naai avonturen met jullie zal delen.

Naaien, het is al zeg ik het zelf een uit de hand gelopen hobby :-) Alle dagen, alle nachten krioelt het van de ideeën in mijn hoofd. Maar tijd ontbreekt mij jammer genoeg heel vaak. Soms staan mijn machines hier weken onaangeroerd :-( Maar wie onder ons met een fulltime baan, een gezin en huishouden komt dit niet tegen?!

Wat het bloggen betreft zullen jullie ongetwijfeld wel merken dat dit absoluut de eerste keer is dat ik zoiets doe, maar goed, Rome is ook niet in 1 keer gebouwd :-)

Ik hoop dat ik jullie ervaringsdeskundigen na verloop van tijd toch ook een klein beetje kan inspireren met mijn avonturen. Net zozeer als jullie mij al zo vaak fantastische ideetjes gegeven hebben met jullie plekje op het net!

Ontzettend dank aan jullie allemaal om dit te lezen en om mij alvast geïnspireerd te hebben dit ook eens te proberen :-)

Veel naaigroetjes,
Katrien

Reacties

Populaire posts van deze blog

Boekentas dochter

Met enige (grote) vertraging kunnen jullie hier do foto's vinden van de boekentas die ik gemaakt heb voor mijn dochter. Het was een leuk projectje waar ik echt mijn tijd heb kunnen in steken en hij was ruim op tijd klaar. Helemaal onderaan deze blog kunnen jullie nog de bijpassende pennezak vinden. Zelfde stof, eigen getekend patroontje. PATROON BOEKENTAS: MIND THE WHALE - MIX N' MATCH BOEKENTAS STOF: IKEA (gekozen door de dochter) MERCERIE: HUIS NICOLE - 9240 ZELE ( https://www.huisnicole.be/ ) WE KUNNEN BEGINNEN :-) Alles met de pers verstevigd met DECOUVIL ASSEMBLAGE RESULTAAT VOORKANT RESULTAAT BINNENKANT RESULTAAT ACHTERKANT pennenzakje detail pennenzak